När kommer min leverans? 

Efter beställning, cirka 1-3 arbetsdagar, får du ett mail med ett planerat utleveransdatum från fabrik.

Från det datumet tar de cirka 1-6 arbetsdagar för transporttid – den varierar tyvärr pga avståndet från fabriken I Laholm.

Leveranstider

Leveranstiden är från ordertillfälle till utlastning från fabrik. Räkna med ett par dagars transporttid.

Plasttak

  • Supreme 10-15 arbetsdagar
  • Sverigeplattan 10-15 arbetsdagar
  • Extreme 10-15 arbetsdagar
  • Övriga 10-15 arbetsdagar

Kanalplasttak

  • Komplett kanalplasttak 10-15 arbetsdagar
  • Lösa kanalplastskivor 10-15 arbetsdagar

Limträstomme

  • Färdigkapad limträstomme 15-20 arbetsdagar

PC-tak och PC-skivor

  • Komplett PC-tak 10-15 arbetsdagar
  • Lösa PC-skivor 10-15 arbetsdagar

Glastak

  • Komplett glastak 15-20 arbetsdagar

Arbetsdagar = Helgfria vardagar

Om jag ska hämta mina produkter – hur gör jag?

Du kan normalt hämta dina produkter 2-5 dagar efter beställning.

Efter beställning, maila kundtjänst för hämtdag. Fabriken är öppnen vardagar 8-15 alla dagar (kan ej hämtas efter den tiden).

Produkter med längre produktionstid är limträstommar. Normalt 2-3 veckor

Adress: Laholm, Profilgatan 1, Sverige

Det saknas något i min leverans?

Kontakta kundtjänst. Förklara vad som saknas. Bifoga ordernummer.

Min leverans är skadad.

En transportskada måste rapporteras senast 7 dagar efter mottagande.

En skadad och felaktig produkt får inte monteras. Den kan inte anmälas i efterhand som skadad.

Ta alltid bilder på eventuell skada och bifoga i mejl med ordernummer – vi återkopplar inom kort.

Viktigt att i beskrivningen ange omfattningen av skada. Vart på produkten finns skadan, antalet skadade produkter etc.