När kommer min leverans? 

Efter beställning, cirka 1-3 arbetsdagar, får du ett mail med ett planerat utleveransdatum från fabrik.

Från det datumet tar de cirka 1-6 arbetsdagar för transporttid – den varierar tyvärr pga avståndet från fabriken I Laholm.

Leveranstider

Leveranstiden är från ordertillfälle till utlastning från fabrik. Räkna med ett par dagars transporttid.

På grund av många helgdagar under jul och nyår kan din beställning få en något längre leveranstid.

Plasttak

  • Supreme 5-10 arbetsdagar
  • Sverigeplattan 5-10 arbetsdagar
  • Extreme 5-10 arbetsdagar
  • Övriga 5-10 arbetsdagar

Kanalplasttak

  • Komplett kanalplasttak 5-10 arbetsdagar
  • Lösa kanalplastskivor 5-10 arbetsdagar

Limträstomme

  • Färdigkapad limträstomme 5-10 arbetsdagar

PC-tak och PC-skivor

  • Komplett PC-tak 5-10 arbetsdagar
  • Lösa PC-skivor 5-10 arbetsdagar

Glastak

  • Komplett glastak 15-20 arbetsdagar

Arbetsdagar = Helgfria vardagar

Om jag ska hämta mina produkter – hur gör jag?

Du kan normalt hämta dina produkter 2-5 dagar efter beställning.

Efter beställning, maila kundtjänst för hämtdag. Fabriken är öppnen vardagar 8-15 alla dagar (kan ej hämtas efter den tiden).

Produkter med längre produktionstid är limträstommar. Normalt 2-3 veckor

Adress: Laholm, Profilgatan 1, Sverige

Det saknas något i min leverans?

Kontakta kundtjänst. Förklara vad som saknas. Bifoga ordernummer.

Min leverans är skadad.

En transportskada måste rapporteras senast 7 dagar efter mottagande.

En skadad och felaktig produkt får inte monteras. Den kan inte anmälas i efterhand som skadad.

Ta alltid bilder på eventuell skada och bifoga i mejl med ordernummer – vi återkopplar inom kort.

Viktigt att i beskrivningen ange omfattningen av skada. Vart på produkten finns skadan, antalet skadade produkter etc.